Forum Header
* Anmelden * * Registrieren * * Ränge * * Spenden *
* leer. *
Aktuelle Zeit: Do 28. Mär 2024, 18:46

Ungelesene Beiträge | Neue Beiträge | Eigene Beiträge


Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde




Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 84 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nächste
Autor Nachricht
Offline
Weiblich 
BeitragVerfasst: So 31. Mär 2013, 22:36 
Pinkie Pie
Benutzeravatar

Registriert: Mi 1. Feb 2012, 17:43
Beiträge: 20414
Punkte: 50

Danke gegeben: 1293 mal
Danke bekommen: 1272 mal
 Betreff des Beitrags: Re: Die besten Filmzitate

"Do you like music?" - "Do you like breathing?"

- It's kind of a funny story


Nach oben
   
 
Offline
Weiblich 
BeitragVerfasst: Do 30. Mai 2013, 17:28 
Legende
bête
Minibildchen

Registriert: Di 31. Jan 2012, 18:11
Beiträge: 24452
Punkte: 50

Danke gegeben: 2270 mal
Danke bekommen: 2319 mal
 Betreff des Beitrags: Re: Die besten Filmzitate

"The Valkyrie at my side is shouting and laughing with the pure, hateful, bloodthirsty joy of the slaughter... and so am I."

"Most people think Marv is crazy. He just had the rot.ten luck of being born in the wrong century. He'd be right at home on some ancient battlefield swinging an axe into somebody's face. Or in a Roman arena, taking his sword to other gladiators like him. They woulda tossed him girls like Nancy back then."

- Sin City (Dwight)

"I'm on my feet for about ten minutes before the cops kick them out from under me. They don't ask me any questions. They just keep knocking the crap out of me and waving a confession in my face. And I keep spitting blood all over it and laughing at how many fresh copies they come up with. Then along comes this worm assistant district attorney who turns the recorder off and says if I don't sign their confession, they'll kill my mom. I break his arm in three places and I sign it."
-Sin City (Marv)

"She shivers in the wind like the last leaf on a dying tree. I let her hear my footsteps. She only goes stiff for a moment."

"The wind rises, electric. She's soft and warm and almost weightless. Her perfume is a sweet promise that brings tears to my eyes. I tell her that everything will be all right. That I'll save her from whatever she's scared of and take her far, far away. I tell her I love her. ------ The silencer makes a whisper of the gunshot. I hold her close until she's gone. I'll never know what she was running from. I'll cash her check in the morning."

-Sin City (The Salesman)

"Do you find me sadistic? You know, Kiddo, I'd like to believe that you're aware enough even now to know that there's nothing sadistic in my actions. At this moment, this is me at my most masochistic."
-Kill Bill: Vol. 2 (Bill)

"I love you, Pumpkin." - "I love you, Honey Bunny."
-Pulp Fiction

"That's a pretty fucking good milkshake. I don't know if it's worth five dollars but it's pretty fucking good."
-Pulp Fiction (Vincent)

""The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you."
-Pulp Fiction (Jules)

Reporter: "Do you have anything to say to your fans?"
Mickey: "You ain't seen nothin' yet."
-Natural Born Killers

"Once upon a time, a woman was picking up firewood. She came upon a poisonous snake frozen in the snow. She took the snake home and nursed it back to health. One day the snake bit her on the cheek. As she lay dying, she asked the snake, "Why have you done this to me?" And the snake answered, "Look, bitch, you knew I was a snake.""
-Natural Born Killers (Indian)

"It's just murder. All God's creatures do it. You look in the forests and you see species killing other species, our species killing all species including the forests, and we just call it industry, not murder."

"It's fate, you know. Nobody can stop fate, nobody can."

"You'll never understand, Wayne. You and me, we're not even the same species. I used to be you, then I evolved. From where you're standing, you're a man. From where I'm standing, you're an ape. You're not even an ape. You're a media person. Media's like the weather, only it's man-made weather. Murder? It's pure. You're the one made it impure. You're buying and selling fear. You say "why?" I say "why bother?""

-Natural Born Killers (Mickey)

"Wherever we go, whatever happens, Mickey, when I look up at the stars, I'll know you'll be lookin' up at the same ones."

"I do. For all eternity. 'Til you and I die, and die, and die again. 'Til death do us part."

-Natural Born Killers (Mallory)

"Rorschach's Journal: October 12th, 1985. Tonight, a comedian died in New York."

"I heard a joke once: Man goes to doctor. Says he's depressed. Says life is harsh and cruel. Says he feels all alone in a threatening world. Doctor says, "Treatment is simple. The great clown Pagliacci is in town tonight. Go see him. That should pick you up." Man bursts into tears. Says, "But doctor... I am Pagliacci." Good joke. Everybody laugh. Roll on snare drum. Curtains."

"Rorschach's Journal. October 12th, 1985: Dog carcass in alley this morning, tire tread on burst stomach. This city is afraid of me. I have seen its true face. The streets are extended gutters and the gutters are full of blood and when the drains finally scab over, all the vermin will drown. The accumulated filth of all their sex and murder will foam up about their waists and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll whisper "no.""

"Rorschach's journal, October 13th, 1985. 8:30 PM. Meeting with Dreiberg left bad taste in mouth. A flabby failure who sits whimpering in his basement. Why are so few of us left active, healthy, and without personality disorders? The first Nite Owl runs an auto repair shop. The first Silk Spectre is a bloated, aging whore, dying in a California rest resort. Dollar Bill got his cape stuck in a revolving door where he got gunned down. Silhouette, murdered: a victim of her own indecent lifestyle. Mothman's in an asylum in Maine. Only two names remain on my list. Both share private quarters at Rockefeller Military Research Center. I shall go to them. I shall go tell the indestructible man that someone plans to murder him."

"A pretty butterfly."

"You keep calling me Walter. I don't like you."

-Watchmen (Rorschach)

"This is a joke. This is all a joke."
-Watchmen (Edward Blake)

"I feel fear, for the last time."

-Watchmen (Dr. Manhattan)


Nach oben
   
 
Offline
Männlich 
BeitragVerfasst: Do 30. Mai 2013, 18:07 
Pinkie Pie
Jugendschutzbeauftragter
Benutzeravatar
Minibildchen

Registriert: Di 31. Jan 2012, 09:22
Beiträge: 28172
Punkte: 21

Danke gegeben: 3699 mal
Danke bekommen: 3242 mal
 Betreff des Beitrags: Re: Die besten Filmzitate

Zitat von Hank Moody aus Californication:
Ich mag Drogen gar nicht, Doc. Die Drogen mögen mich.

---

Zitat von Hank Moody aus Californication:
"Wenn Du unbedeutende Texte willst, schreib doch selbst etwas!"


---

Zitat von Hank Moody aus Californication:
"Egal wie viele Spitzenmuschis du absahnst, sie können niemals mit der Liebe eines Klasseweibs mithalten."


---

Marcy: „Sicher, dass du nicht ein Geschäft mit dem Teufel schließt, für das dein Arsch zu eng ist?

---

Karen: “Du riechst irgendwie nach Muschi!”
Hank: “Dankeschön.”




Ach shit, da weiß man gar nicht was man zitieren soll. Nahezu jeder Dialog dieser göttlichen Serie ist es wert! :anbet: :anbet: :anbet:

______________________
Kein Gott, kein Staat, kein Vaterland,
keine Gesetze und auch kein Flaschenpfand!
Gegen Regierung und das Kapital,
die Grenzen weg, kein Mensch ist illegal!


Nach oben
   
 
Offline
Keine Angabe 
BeitragVerfasst: Do 30. Mai 2013, 19:06 
Gesperrt
Benutzeravatar

Registriert: Do 30. Mai 2013, 18:50
Beiträge: 20

Danke gegeben: 0 mal
Danke bekommen: 0 mal
 Betreff des Beitrags: Re: Die besten Filmzitate

"So Long, and Thanks for All the Fish" - Per Anhalter durch die Galaxis


Nach oben
   
 
Offline
Weiblich 
BeitragVerfasst: Di 13. Aug 2013, 16:10 
Pinkie Pie
Benutzeravatar

Registriert: Di 31. Jan 2012, 12:59
Beiträge: 13468
Punkte: 15

Danke gegeben: 796 mal
Danke bekommen: 729 mal
Ich lach mich jedes Mal darüber kaputt. :laugh:

(Zohan sitzt in New York im Taxi und unterhalt sich mit dem Taxifahrer)
Zohan: "Bring mich zu ... Frisiersalon!"
Taxifahrer: "Erstes Mal in Ney York?"
Zohan: "Ja mein Freund."
Taxifahrer: "Und was führt dich hierher?"
Zohan: "Ich hab einen Traum."
Taxifahrer: "Ich hatte auch mal einen."
Zohan: "Was war denn dein Traum?"
Taxifahrer: "Ich wollte nach America kommen und hier ein bisschen Geld machen und dann meine Brüder und Schwestern nachholen, damit wir alle gemeinsam die Freiheit genießen können."
Zohan: "Schöner Traum."
Taxifahrer: "Ooh jaa, sehr schön.!
Zohan: "Hats sich schon erfüllt?"
Taxifahrer: "Nein man, meine Brüder und Schwestern wurden in Stücke gehackt. Aber ich steh auf das chinesische Essen hier, ist der Hammer!"

______________________
Looking awesome
feeling helpless


Nach oben
   
 
Offline
Weiblich 
BeitragVerfasst: So 29. Sep 2013, 02:50 
Pinkie Pie
Benutzeravatar

Registriert: Di 31. Jan 2012, 12:59
Beiträge: 13468
Punkte: 15

Danke gegeben: 796 mal
Danke bekommen: 729 mal
"Es ist zwar nicht erwiesen, aber ein gewöhnlicher Name wie Caroline soll bewirken, dass die Leute auch nur Gewöhnliches von dir erwarten."
- Coraline

"Also ich arbeite rund um die Uhr und ich wünsche niemals unterbrochen zu werden, klar. Auch nicht wenn es brennt. Nicht mal, wenn sie aus meiner Wohnung einen dumpfen Schlag hören und eine Woche später ein Geruch von da drinnen kommt, der nur von einer verwesenden, menschlichen Leiche stammen kann und man sich ein Taschentuch vor’ s Gesicht halten muss, weil der Gestank so ekelhaft ist, dass man meint man kippt gleich um. Selbst dann haben sie hier keinesfalls zu klopfen."
- Besser geht nicht

"Menschen mögen auch Blutwurst. Menschen sind Schwachköpfe."
- Und täglich grüßt das Murmeltier

"Ganz egal wie oft man die Welt rettet, sie schafft es immer wieder sich in Gefahr zu bringen. Ich meine, sie sollte endlich mal gerettet bleiben, nicht wahr? Für ne Weile wenigstens."
- Die Unglaublichen

______________________
Looking awesome
feeling helpless


Nach oben
   
 
Offline
Weiblich 
BeitragVerfasst: Mi 13. Nov 2013, 16:00 
Pinkie Pie
Benutzeravatar

Registriert: Di 31. Jan 2012, 12:59
Beiträge: 13468
Punkte: 15

Danke gegeben: 796 mal
Danke bekommen: 729 mal
Leopold: "Du sprichst von Heirat. Heirat ist das Versprechen ewiger Liebe. Als Mann von Ehre kann ich nicht auf ewig versprechen, was ich nicht einmal kurz gefühlt habe."
-Kate und Leopold

______________________
Looking awesome
feeling helpless


Nach oben
   
 
Offline
Männlich 
BeitragVerfasst: Mi 13. Nov 2013, 16:08 
Pinkie Pie
Jugendschutzbeauftragter
Benutzeravatar
Minibildchen

Registriert: Di 31. Jan 2012, 09:22
Beiträge: 28172
Punkte: 21

Danke gegeben: 3699 mal
Danke bekommen: 3242 mal
Alles was Al Pacino in Scarface von sich gitb. :nerd:

"Versuch doch mal deinen Kopf in deinen Arsch zu stecken... dann siehst du ob er da reinpasst."

______________________
Kein Gott, kein Staat, kein Vaterland,
keine Gesetze und auch kein Flaschenpfand!
Gegen Regierung und das Kapital,
die Grenzen weg, kein Mensch ist illegal!


Nach oben
   
 
Offline
Weiblich 
BeitragVerfasst: Mi 18. Dez 2013, 17:48 
Pinkie Pie
Benutzeravatar

Registriert: Di 31. Jan 2012, 12:59
Beiträge: 13468
Punkte: 15

Danke gegeben: 796 mal
Danke bekommen: 729 mal
"An dieser Stelle muss ich wohl schreiben was ich gelernt habe... meine Schlussfolgerungen, nicht wahr?
Hass ist Ballast. Das Leben ist viel zu kurz dafür, dass man immer wütend ist. Das ist es einfach nicht wert.
Wir sind keine Feinde, sondern Freunde - wir dürfen keine Feinde sein. Leidenschaft mag die Bande unserer Zuneigung anspannen, aber zerreissen darf sie sie nicht. Die mystischen Klänge der Erinnerung werden ertönen, wenn - und das ist sicher - die besseren Engel unserer Natur sie wieder berühren."
-American History X

"Ich seh die Scheiße die hier passiert und ich seh keinen der was dagegen unternimmt"
-American History X

______________________
Looking awesome
feeling helpless


Nach oben
   
 
Offline
Weiblich 
BeitragVerfasst: Sa 21. Dez 2013, 20:41 
Legende
bête
Minibildchen

Registriert: Di 31. Jan 2012, 18:11
Beiträge: 24452
Punkte: 50

Danke gegeben: 2270 mal
Danke bekommen: 2319 mal
"Some people can't believe in themselves until someone else believes in them first."

Good Will Hunting


Nach oben
   
 
Offline
Weiblich 
BeitragVerfasst: Fr 27. Dez 2013, 01:37 
Pinkie Pie
Benutzeravatar

Registriert: Mi 1. Feb 2012, 17:43
Beiträge: 20414
Punkte: 50

Danke gegeben: 1293 mal
Danke bekommen: 1272 mal
Patrick: "My turn! Let's see. Let's think... Charlie."
Charlie: "Truth."
Patrick: "How's your first relationship going?"
Charlie: "It's so bad, that I keep fantasizing that one of us is dying of cancer, so that I don't have to break up with her."

- The Perks Of Being A Wallflower


Nach oben
   
 
Offline
Weiblich 
BeitragVerfasst: Fr 10. Jan 2014, 19:27 
Pinkie Pie
Benutzeravatar
Minibildchen

Registriert: Di 31. Jan 2012, 14:15
Beiträge: 16875
Punkte: 50

Danke gegeben: 1800 mal
Danke bekommen: 1354 mal
Bumper: "I have a feeling we should kiss."
Fat Amy: "I sometimes have a feeling I can do crystal meth, but then I think ..mmh, better not."

- Pitch Perfect

______________________
I hold it true, whate'er befall;
I feel it when I sorrow most;
‘Tis better to have loved and lost
Than never to have loved at all.


Nach oben
   
 
Offline
Weiblich 
BeitragVerfasst: Do 13. Mär 2014, 01:43 
Pinkie Pie
Benutzeravatar

Registriert: Di 31. Jan 2012, 12:59
Beiträge: 13468
Punkte: 15

Danke gegeben: 796 mal
Danke bekommen: 729 mal
Brian: 'Ihr seid alle Individuen!'
Volk: 'Ja, wir sind alle Individuen!'
Brian: 'Und ihr seid alle völlig verschieden!'
Volk: 'Ja, wir sind alle völlig verschieden!'
Einer: 'Ich nicht!'

- Das Leben des Brian

______________________
Looking awesome
feeling helpless


Nach oben
   
 
Offline
Weiblich 
BeitragVerfasst: Di 1. Apr 2014, 10:59 
Pinkie Pie
Benutzeravatar

Registriert: Di 31. Jan 2012, 12:59
Beiträge: 13468
Punkte: 15

Danke gegeben: 796 mal
Danke bekommen: 729 mal
"Wie Ghandi sagte: Auge um Auge und die ganze Welt wird blind sein. Daran glaube ich vom tiefstem Herzen."
"Nein, das stimmt nicht. Ein Kerl bleibt übrig, ja, mit nur einem Auge. Also einer ist blind und der andere hat noch ein Auge. Der Blinde, wie soll der denn an das Auge kommen? Alles was der mit dem einen Auge tun muss, ist wegrennen und sich hinter einem Busch verstecken. Dieser Ghandi liegt falsch, nur hat niemand die Eier ihm das mal zu sagen."
- 7 Psychos

______________________
Looking awesome
feeling helpless


Nach oben
   
 
Offline
Weiblich 
BeitragVerfasst: So 6. Jul 2014, 00:06 
Pinkie Pie
Benutzeravatar

Registriert: Di 31. Jan 2012, 12:59
Beiträge: 13468
Punkte: 15

Danke gegeben: 796 mal
Danke bekommen: 729 mal
"Hast du sie in den Arsch gefickt?"
"Ja, wohin denn sonst? Muschis sind was für Schwule."
-Drecksau

______________________
Looking awesome
feeling helpless


Nach oben
   
 
Beiträge der letzten Zeit anzeigen:  Sortiere nach  
Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 84 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nächste

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde

*

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 9 Gäste


Du darfst keine neuen Themen in diesem Forum erstellen.
Du darfst keine Antworten zu Themen in diesem Forum erstellen.
Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht ändern.
Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.

Suche nach:
Gehe zu:  
cron
* Impressum * * Nutzungsbedingungen * * Datenschutzrichtlinie *
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Deutsche Übersetzung durch phpBB.de